Sunday, October 20, 2013

love: Alexa Chung - It






Ik heb het nog niet helemaal uit, maar ik vind het nu al een geweldig boek!
Alexa Chung is een van mijn grote inspiratiebronnen en met dit boek neemt ze je mee in haar eigen stijl-wereld.
Zo vertelt ze waar zij haar inspiratie vandaan haalt, hoe je in de ochtend een outfit uitkiest en staat het boek vol persoonlijke verhalen, foto's en 'doodles'.
Voor elke Alexa-fan een musthave dus!

I've not finished reading it, but i already love this book!
Alexa Chung is one of my favorite style icons and with this book she takes you into her own style world.
It tells you where she gets her inspiration from, how you should pick your outfit in the morning and the book is full of personal stories, photographs and doodles.
For each Alexa-fan a real musthave!

11 comments:

  1. Lijkt me een heel leuk en inspirerend boek! Heb je hem online gekocht?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb 'm bij de boekhandel 'plantage' besteld. Maar hij is ook gewoon online verkrijgbaar!

      Delete
  2. Heel leuk! Kan niet anders, Alexa Chung is dan ook heel erg leuk.

    ReplyDelete
  3. Wat ziet dat er leuk uit! Heel anders dan een normaal boek.

    ReplyDelete
  4. ziet er een geweldig boek uit :)
    Nu wil ik het ook lezen!

    ReplyDelete
  5. Ik twijfel om het te kopen! So it's reaaally worth it? ;)
    xo Charlotte - aliceroxy

    ReplyDelete
  6. Ziet er gaaf uit! Alexa chung was ook een van mijn inspiratiebronnen vroeger :)

    x J. from iatenoodelsforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Ziet er uit als een leuk boek! Misschien maar op mijn verlanglijstje voor kerst zetten hihi
    x Nikki

    ReplyDelete