Monday, May 5, 2014

baked: babyshower cakes




Afgelopen week had ik mijn eerste twee taart-bestellingen! Super spannend, maar ik vond het wel heel leuk om te doen.
De bestellingen waren toevallig beide voor een babyshower. Bij de eerste taart (+ cupcakes) was het geslacht
wel bekend (overduidelijk te zien) en bij de andere niet.
Het meisje van de tweede taart houdt heel erg van bloemen, vandaar de bloemetjes onderlangs!

Last week I had my first two cake orders! Super exciting, but i loved doing it.
The orders were both for a babyshower. By the first cake (+ cupcakes) the gender was
known (as you can see) and by the second cake not. The girl from the second cake really likes flowers,
that's why I made a flower border around the cake!

9 comments:

  1. so nice....

    NEW OUTFIT:SPRING STRIPES
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2014/05/spring-stripes.html

    ReplyDelete
  2. Wauw, de twee taarten en de cup cakes zien er prachtig uit!

    ReplyDelete
  3. beiden zien er prachtig uit ♥

    ReplyDelete
  4. Oh wauw ik vind ze allebei er erg leuk en vooral smakelijk uitzien <3

    ReplyDelete
  5. You're SO talented, these are amazing! xxx

    ReplyDelete
  6. it looks sooo cute and sweet! have a nice week girl! lots of love, x

    ReplyDelete
  7. Wouw! Love it!
    Ik organiseer binnenkort ook een babyshower voor mijn zus. Ik wil ook wel zo'n taart bij je bestellen!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wat leuk! gefeliciteerd met je zus :)
      ik wil hem met veel plezier voor je maken hoor. ik woon alleen niet zo centraal (helemaal in het zuiden van nederland).

      Delete