Thursday, January 1, 2015

happy 2015!


Jeetje, wat is 2014 voorbij gevlogen! Als ik mijn post voor 2014 terug lees, kan ik het jaar met een tevreden gevoel afsluiten. 
In 2014 ben ik weer gestart met een avondopleiding. Heb ik het hele jaar door gebakken, 
heb ik het volgehouden om te blijven hardlopen en heb ik mijn autorijbewijs gehaald (+ een eigen autootje gekocht).

Mijn enige voornemen voor 2015 is om alleen dingen te doen waar ik gelukkig van word.
Ik wens iedereen een mooi en liefdevol 2015!

Jeez, 2014 has flown by! When I look back at my post for 2014, 
I can close the year with a well pleased feeling.
In 2014 I started again with (evening) school, baked the whole year, continued running
and i got my driving license (+ bought my own car).
 
My only intention for 2015 is to do the things that makes me happy.
I wish everyone a beautiful and loving 2015!
 

6 comments:

  1. Ahh wat een mooi voornemen! Heel goed! Super tof ook zo al die outfitfoto's bij elkaar! Liefs

    ReplyDelete
  2. Happy New Year!! I think that's a wonderful resolution x

    Josie’s Journal

    ReplyDelete
  3. Je foto van al je outfitfoto's bij elkaar, so pretty - i love it! Het beste voornemen dat je kunt hebben. Een gelukkig nieuwjaar! X

    ReplyDelete
  4. Waauwal die outfits bij elkaar zien er super gaaf uit!

    ReplyDelete
  5. Super leuk al die outfits zo! :) Jouw 2014 klinkt als een goed jaar :) Happy new year!

    ReplyDelete
  6. Aaah deze foto van al je outfits is zo leukkk! Happy new yearr!

    ReplyDelete