Wednesday, September 23, 2015

my shoe collection (well, part of..)



Een paar dagen geleden zag ik dat iemand haar schoenencollectie online zetten. Nadat ik eerst elk paar zwijmelend had bekeken, was ik eigenlijk wel benieuwd geworden naar mijn eigen schoenencollectie. Mijn schoenen staan namelijk gestapeld in schoendozen, verspreid door het hele huis. Niet echt overzichtelijk dus. Daarom leek het me een goed plan om eens al mijn schoenen te verzamelen en op de foto te zetten. Hierboven het resultaat! Ik zie wel een patroon in mijn schoenencollectie: luipaardprint, brogues en chelsea boots. Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een stuk of 8 paar schoenen echt intensief draag. Eigenlijk was dit dus heel handig, nu weet ik weer wat ik in mijn kasten heb staan en komen vergeten schoenen weer naar boven! Oh, en mijn favoriet? duidelijk mijn konijnen sloffen ☺.

A few days ago someone posted her amazing shoe collection online. It made me wonder about my own shoe collection. My shoes are stored in shoe boxes and scattered throughout the house. Totally not organized. That's why I decided to collect all my shoes. I discovered a little pattern in my shoe collection: leopard print, brogues and Chelsea boots. I must admit that I only wear like eight pairs of shoes really intense. But now I know again what I keep in my closets. And my favorite? Definitely my bunny slippers!

1 comment:

  1. Ohh, wat en leuke schoenen heb jij allemaal zeg! Ik wilde dit ook ooit doen, maar ben blijven hangen bij een video met alleen mijn All Stars, dat is al 15 paar hahaha ;) Misschien toch binnenkort maar eens verder met de hakken ...

    xx

    ReplyDelete